Thursday, July 7, 2011

Saya nampak itu semalam!!

Saya nampak itu semalam~~~~
 happy lunch peeps :)....
haaaa.. semalam tengah tergesa2 nak ambil laptop ni dkt kedai sebab takut tutup lari2 anak.. yeahhh.. tak tutup lagi.. borak2 dengan abang kedai, lalalalala..apa dia merepek pun aku tak tau angguk2 geleng2 sajoo.. haaa.. ni yg aku nk marah tgh godek2 laptop ni aku tgk ada driver YANG TAKDA!!! haaa... ni yang hangin satu badan ni.. siap aku serang kedai die nnti!!!... berbalik kepada cerita .. dah borak2 tu, nk balik tengah ibu duk boleh pegi usha2 kasut dkt scroll , aku pun malas nk tengok nk usha2 lah satu kedai ni.. tiba2!!!!!

HAAAAAA.. saya nampak itu~~ KEYBOARD LAH!!!!!!!!.. WAAAA.. mata bersinar2 baru nak sentuh ada suara gergasi datang " akak jangan nak jenguk2 sangat, jom balik ayah dah tunggu dalam kereta " ok fine adik aku yang gedik tarik aku suruh balik, sempat sentuh atas dasar keyboard tu saje, tak sempat usha harga!!!!!
siap malam ni pegi kedai tu lagi aku sentuh semua!!!!
(ayah tolong lah belikan ayong ini.. huhuhu.. gaya mcam harga rm 2 hengget je kan!!! ) nak kutip duit tepi jalan lah mcm ni

No comments: