Saturday, May 14, 2011

Today is Her day's ~ Eira


Nur Syaeira M. Rodi....Happy birthday yunk <3

comel pula tengok kau makan( mmg hobi kau pun kan2) nice pic weh haha


you are the first person i meet at merbok..
roomate aku sendiri pun aku tak tegur sangat, tapi jiran sebelah pula aku tegur hehe
even though tak sama class, anda paling rapat dengan saya..

gambar first kita sama2 dengan hani, ida

semua benda kau tahu..apa je yang kau tak tau..
dari apa aku pakai, apa aku suka, apa aku benci, apa aku makan semua kau tahu
aku cakap tipu ke, aku gebang ke, semua kau tahu

dulu pernah satu masa, kau terasa dengan aku.. (entah kau ingat ke tidak)
tapi kau tak penah cakap..diam mcm takda apa2 jadi.. but i now deep inside you're hurt
kalau buat apa2 kau paling cool.. mcm benda tu tak penting je padahal penting kot
kalau study, maa aihhhh.. cool habis..aku jd psycho dgn kau.. tak study pun markah tahap hebat lagi..
perangai tak pernah berubah dari sem 1 pre law, sampai dah nak sem 2 degree
BALIK RUMAH KE SEGAMAT MEMANG HABIT anda!!
kalau seminggu tu tak balik boleh tak.. gedik..

kau paling ceria antara kami semua eira.. mcm takda masalah je


sekarang susah nak share apa2, sebab anda duduk dkt melati dan selalu balik pula tu huuu
terpaksalah willing to habiskan credit ni hanya nak cakap dengan awak berjam2

kita sayang awak lew

Eira.. maybe for you i'm not like ainina yang sebelum ni,
but i'm still the same ainina you now before,
people changed to improve their life awak..
but i'm always with you if you want to share anything..
eira.. when it come life..you must mature enough to handle it..
who are brave enough to face the reality is the most successful man in the world..
semua benda sekarang kalau kita nak buat kita kena berani,
pengalaman adalah guru yang paling hebat dalam dunia., without it we can't learnt our mistake..don't afraid to face anything..
open your mind... give THE PERSON chance to know u better..
i know his are different, maybe ada yang tak suka beliau kerana perwatakannya..
tapi dia OK..
eira.. nina sekarang dah susah nak keluar dengan eira, kita pun dah tak sama course
nak study sama2 apa tah lagi..
tapi , remember i've sixth sense.. you can't hide anything from me..
apa kau buat, aku akan tahu.. hehe.. sound like scary tak :)
kau selalu sakit perut bagai, nak buatkan kau air panas ke, nak jaga kau ke mmg tak lah,
rae dgn hana je yg skrg dpt tengok kau
and thanks for everything.. dulu masa susah, sakit aku kau jaga
balik kelas kau tak fikir apa, tanya aku dulu dah makan ke belum..
masa nina takda siapa2 nak cerita kau ada..
thanks weh...
sorry, nina xda hadiah nak bagi..sape suruh balik lambat orang nk buat surprise bagai terus tak jadi bila tahu kau balik lambat huuuu...
takpelah, hadiah i dah ada orang tolong qada' kan haha.. lagi grand daripada apa yg kami semua pernah bagi :p...
happy selalu..sayang awak ketat2..

baru kita perasan gambar awak dkt kita byk gmbr tengah makan hahaha


awak sentiasa ada di hati kami semua

p/s : nak sangat entry kan..haa..amek kau baca lah sampai lebam :)
happy birthday sayang <3..

No comments: