Wednesday, May 11, 2011

empat insan teristimewa

. Cinta berupaya mengubah pahit menjadi manis,
debu beralih emas, keruh menjadi bening,
sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga,
derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmah.
Itulah kuasa cinta.

Dulu, ahli sorakan saya ada tiga, sekarang dah ada empat
dulu kalau tengah berangan2 yang tiga tu mesti ada, sekarang tambah satu
dulu paling penting kena jaga hati yang tiga ni, sekarang dah up satu
kekuatan saya dulu kuat disebabkan tiga insan yang saya bangga ini, tapi sekarang dah tambah satu
dulu hati saya tertera nama tiga insan ini, sekarang ada senarai baru yang hadir
masa saya jatuh, masa saya dihujung, masa saya lemah, masa saya tiada siapa2 tiga insan ni yang memjadi penyokong utama, peransang utama, sekarang seorang insan hadir membantu kerja tiga insan mulia

insan berhati mulia yang bertakhta dihati saya :


tiga insan yang sentiasa menjadi ilham saya..
tiga insan yang sentiasa ada di sisi saya

sekarang kerja2 tiga insan ni dibantu dengan kehadiran insan ke - empat dalam hidup saya
awak :
Insan ke-4 yg hadir sekarang dan hari2 mendatang..

No comments: