Sunday, May 8, 2011

mulanya cuti



6 may 2011- end of sem 1

4 month during holiday akan buka kilang ternak lemak dengan jayanya :)
akan tebus tidur yang selama ini tak cukup masa di sana..
akan makan dengan banyaknya sebab dkt sana nasi dc tak sedap
akan tengok movie, tv, dengan kerapnya sebab dkt sana tak penah sekali pun tgk tv
akan bersuka ria dengan riangnya (tapi dekat sana pun bersuka ria hehe)
but...
i will miss myroomate hani kau sem depan dah takda dgn aku almaklumlah orang dh dpt rumah dkt condo Kristal..dah tak boleh nak kacau gaya kak limah kau dalam bilik :)..
shirley u too.. i'll miss u dem so much after this :)
akan rindu masa gila2 nak siapkan assignment yang macam Harem!!!!
akan rindu nak pusing2 satu uitm naik bus bila tension dengan Nad :)
kau nad orang paling byk sabar dgn aku dan aku orang paling byk layan kerenah kau :)
makcik2 kesayangan eira, dan rae.. sorry saya tak dpt jumpa awak berdua.. i wish u all the best
for your last paper .. aku tau korang hebat.. eira aku selalu kacau kau tapi aku sayang kau hahaha..

for you... when it come to love, i'll miss you, love you,
masa dekat sana biasa2 je sbb tahu awak ada dkt perindu
and now holiday just started, but i already miss you sayang..
sekarang saya baru belajar apa itu berjauhan padahal xdalah jauh mana pun hehe..
thanks for a day on last friday awak <3
mr.p and cik nini akan sentiasa ada dgn kami.. thanks awak. i love u sayang

12 sept 2011 bermulanya sem 2


No comments: