Friday, April 22, 2011

MR. PSYCHO -FINAL

Hidup ni kalau tak ada exam kan bagus..
exam ni buat budak2 serabut kepala..
apasal tak buat open book exam, open note exam ke..
senang hidup dah tentu2 markah tinggi, lecturer pun bangga dgn student tak gitu :)
masa exam ni lah rambut nak gugur lah, jerawat nak naik lah
makan pun dah tak tentu..sebab fikir pasal Final!!!!
hidup ni dah tak kenal erti tidur dah.. duk terperap dalam bilik yg cukup indah di mawar ni
dah tak kenal dunia luar dah.. semua ni pasal kau - FINAL EXAM!!!

exam dah start semalam 21/4 .. tapi paper saya 28/4/2011 xdalah lmbt mana pun
tapi banyak benda lagi tak study.. warrrrghhhh,.. i need some miracle happen to me dengan turunnya nikmat boleh hafal semua benda dalam sekelip mata!!!

masalahnya skrg ada subject yang saya sendiri tak tau nak study mcm mana..
mmglah masa exam nnti saya hentam je :(
sebab FINAL jugalah saya sanggup korbankan masa dgn family tercinta tak balik pun cuti lama ni haaa.. balik pun kejap.. sebab anda EN. FINAL
tak penah2 saya study seawal ini, ini sebab anda EN. FINAL..
aura awak buat semua orang takut, kecut perut segala nyelah..ANDA MEMANG PSYCHO!!!

apa2 pun 28 april tu akan datang juga.. tak sanggup nak hadapi kenyataan
Good luck untuk semua student LG 221 & LG 220 uitm shah alam
Good luck untuk semua yang akan tempuh MR. PSYCHO Ni..
good luck semua :) :)

paper start 28/4 abis 6/5.. abis final nak tidur puas2, nak bersuka ria puas2, nak raya puas2 haha.. yeah.. :)