Monday, February 21, 2011

rasa nak terjun bangunan semalam -

semalam rasa macam nk terjun bangunan arghhhh~~~~~.. tak penah2 rasa setension mcm ni... dulu masa dkt prelaw pun takda nye meroyan mcm ni..
assignment sana sini, dengan test nye lagi..assignment tu dah mcm air aku tengok, mengalir je sentiasa..dulu dtg cls bru lecturer bg assignment skrg ni dah up-to-date lecturer siap hantar e-mail bg assignment !!!!!!!! buka2 email nmpk nama lecturer dah tau dah ada la ni die nak bagi...

now i need some rest!!!!some fresh air!!! smua nya lah!! nak ge tepi pantai rehat2 ,dulu kalau dkt merbok blh la juga ge tanjung dawai smbil2 makan tgk laut kan2..skrg ni nk tgk laut pe jadahnye tgk sungai Klang!!.. skrg ni kalau nk lepak release tension pun abis2 ge sek 7 .. tak pun PAS..
dah masuk sini baru lah nak hargai masa dulu2 dkt merbok..smua benda pasal merbok skrg aku rindu :(

huhu.. semalam tahap paling genting ketensionan aku...tu lah dulu2 orang suruh belajar buat essay panjang2 malas, cikgu bagi homework aku duk peram dalam beg, bila cikgu suruh hantar aku buat2 tak bawa buku la, lupa la, banyak je alasan haa..sekarang ni amek assignment individu ESSAY 20 PAGE!!!!! baru la nak terkial2 cari idea, buka buku sana, buku sini, godek internet ge library jadahnya!!!...buat keja last minute mcm ni lah jadinya.. dah tgh2 tension..blh pula dpt tau ada byk gila homework last week.. tu la padahnya tak pegi cls 5 hari!!!!.. (jagalah kesihatan anda) baru la nak terhegeh2 study smua...then last week ada test aku tak attend for the class, so kena la buat this week.. ini assignment group tak gerak2 lagi, dah ada 3 assignment group.. mmg lunyai la aku sem ni..

lagi 6 weeks nak final, tapi sepatah haram pun aku tak faham bagi certain2 subject.. mcm mana lah aku blh menjerumuskan diri dalam course ni(kadang2 pelik juga)..semalam smpai dah fikir nak tukar course sem depan :( :(... sangat2 down smlm nasib la tak terjun bangunan..

buat assignment smlm dengan muka ketat , tension, moody.. dalam2 muka ketat tu pun finally i manage to finished up my assignment on time ok :) :).. hati manyak suka, manyak senyum :) :)
semalam juga aku siapkan smuanya... and today relaks sgt2 tinggal satu je keja lagi STILL ESSAY !!!!..

konklusinya, kalau dah dpt keja/assignment/homework tu jgn lah tangguh2 nnti jd mcm ni lah.. dah smua bertimbun tak tau nak start yang mana satu..last2 buat diri sendiri tension sajo.. :)..
best of luck final exam :).. LAGI 6 MINGGU YAAAA.. :)

2 comments:

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

rilek lah..chill2 je okay,jgn buat stress2, try make it fun2 okay

Unknown said...

haha..fun wehhh..fun sgt2.. haha..