Saturday, November 27, 2010

KAWAN SELAMANYA ~ love you

27 nov 2010.. 7.50 pm....
dah lama nak plan kuar dgn mamat ni x kuar2 ..finally he pick me at my home....aku duk tunggu2 mana la mamat ni.. tiba2 die muncul depan aku dengan cap die , baju hijau.. ohhhh.. la ko rupanya dah x cam aku haha.. Abdul ghafur shamsul bahari :)...sorry dah byk kali x jadi nk kuar .. tp kali ni bru boleh

..(aku cilok kt fb almaklumlah xda gmbr ko, sape suruh xnk amek gmbr dgn aku..over)

rasa bosan pula kuar 2 orang mkn malam(x mkn pun) .. tiba2 rasa cam rindu pula kat sorang minah ni kan.. kawan seperjuangan la katakan,, ajak die sekali on the spot terus call,..die pun on je

(azri semakin ayu anda .. hehe.. rindu sama kamu)

smpai damansara uptown xda parking..mamat "hensem" ni pula x reti nk parking kan.. aduhh.. duk pusing2 baru jumpa parking..jauh ngat aihhh..rasa nk guna kerusi roda dh haha.. over pula..
rindu sangat pada mereka lagi2 azri.. last jumpa masa amek result spm.. almost 2 years x jumpa..lama tu..
banyak cerita yang kami kongsi.. zaman dulu2.. zaman2 kegemilangan kat sekolah.. sungguh seronok.. waa..yg tak tahan mengumpat cikgu( haha..sorry teachers..kami saje2 bual kosong)
tapi dalam kutuk2 kami puji cikgu hehe.. love u teachers.. <3..
banyak benda sudah berubah.. azri dh happy dengan nami die tu heheh.. bila nk bertunang hahaa.. nina doakan azri happy dgn die.. kalau die buat hal.. siaplah.. kenal bebel2 dgn nina cam dulu2....
ghafur.. sorry, byk kali saya cancel nk jumpa hehehe.. xpekan.. ko cam x kenal pula saya yang begitu busy ni.. seronok jumpa face to face dengan anda..
ghafur.. setiap permasalahan ada penyelesaiannya..jangan mess up benda yang kita rasa tak penting.. apa2 kita kena move on untuk masa depan akan datang... i'm always be your side as a good friend :).. kawan sentiasa ada untuk kawan mereka.. so don't worry.... kawan selamanya :).. and i hope u will find your true love soon.. your soulmate.. buka mata.. buka hati..buka minda dengan keadaan sekeliling... jangan sentiasa stress bro..kadang2 x elok untuk diri.. :)

seronok dapat berjumpa mereka bedua walaupun hanya 2 jam saja.. but i love this moment u all..love u... kawan selamanya.. <3

ainina rasidan




No comments: