Thursday, June 20, 2013

FINAL YEAR STUDENT :) #LG221 1,2,3,4,5 A KENANGAN ABADI

                                       
credit to : aslam

Sungguh cepat masa berlalu, hampir 3 tahun kami di sini. Inilah keluarga kami. Iya, ini keluarga kecil kami. Di sini kami kenal erti persahabatan dan sebuah keluarga. Masa mula2 masuk uitm, semua macam berani tak berani nak tegur je. Sekarang ini, dah takda rahsia antara kami. 
LG221 1,2,3,4,5 A KENANGAN ABADI KAMI. 

Semester ini adalah semester terakhir kami bersama. Semester hadapan selepas selesai pembentangan projek ilmiah, kami akan berpraktikal sehingga 31 Januari 2014. Ada yang akan buat di luar negara, memang takkan jumpa lah. Untuk mencari pengganti keluarga kami ini bukan mudah, setiap antara mereka ada watak mereka tersendiri. Terima kasih sabahat-sahabat sekalian. 

Maaf jika ada terkurang, terlebih selama kita berkenalan, semoga  kalian memperoleh kejayaan di dunia dan juga akhirat, akan saya bawa kenangan ini bersama-sama ke mana juga kaki ini melangkah. terima kasih meletakkan kepercayaan kepada Mummy korang ni bak kata Aniq, haha, jadi class rap, maaf kalau ada tersalah cakap, terkasar dengan korang semua, dan halalkan semua ilmu yang kalian berikan. 

Terima kasih groupmate yang bersengkang mata siapkan segala assignment walaupun ada je rasa nak gaduh, lagi2 dengan abang korang Arell tu hahaha..Mira, Sarah, Gee terima kasih ea :). Terima kasih sabahat2 yang selalu ada terutama sekali SARAH ATIQAH.. nanti bila nina dengan bibi dah fly ke sana, pasti akan rindu awak :(, sedihnya... awak jangan lupa kita tau.. warghhh..belum pergi dah rasa sebak dah ni #sambillapairmata...

Kepada arell, wak kang, fizi, kak adda, dan kak yaya, all the best di Thailand nanti ea, jangan nak bershopping sakan aje nanti, dan kepada yang lain semoga kalian mendapat tempat praktikal yang dekat di hati. 

dan kepada Yah, semoga anda tabah mengharungi musibah dan semoga cepat sembuh

Semoga ukhuwah kita akan kekal terjalin sampai bila-bila. Buat yang terbaik untuk final exam kali ini, ini adalah exam yang terakhir buat kita semua, semoga kita semua mendapat kejayaan .

kita pasti akan rindu pada gelagat2 :
YANI : NYET2..NYET... 
BIBI : OH, KUCING KAU BERANAK..
ARELL : tak habis2 dengan latahnya bila nak hilang
WAK KANG : UOLLSSSSS...
HAFIZ : USHER.. hahaha
DIN : ANUAR ZAIN tu...
ZA : CIKGU GARANG
kita pasti akan merindui telatah sahabat2 kita.....
KENANGAN KAMI















tak mampu nak letak banyak sangat, sebab nak tergelak2 tengok gambar dulu2 hahaha.. inilah kami


GAMBAR PALING TERBARU HAHA... inilah kami sekarang bahagia

3 comments:

Cikgu Pesqual May said...

im gonna miss these moments!!!! sob! sob! sob!

Cikgu Pesqual May said...

im gonna miss these moments... huuuuu.. sob sob sob

Unknown said...

willmay : sob..sob... sedihnya..