Sunday, July 14, 2013

semester 5 dalam kenangan

Semester 5 dalam kenangan

Syukur, Alhamdullilah, berakhir juga perjuangan saya dan sahabat2 di medan peperiksaan akhir sem ini. Maka berakhir jugalah peperiksaan untuk DEGREE kami!!!!! bila keluar je dewan exam tadi, rasa macam dah habis semua, ala2 budak part 6 gembiranya. 

berakhirlah juga sesi bergaduh2 nak rebut siapa kena present dulu, cari ahli kumpulan untuk tugasan dan hampir nak bertekak2 adik beradik buat undian group mana nak present dulu. KENANGAN MANIS KAMI BERSAMA . sepanjang lima sem ini, terlampau banyak kenangan yang kami lukis bersama, baik duka mahupun gembira. mana tak nya, keluarga kecil kami ni lah yang mengajar erti persahabatan, erti tanggungjawab dan erti kesetiaan. 

semester 5 ni, antara sem yang paling teruk kami mengerah keringat , memerah otak, membanting tulang dengan assignment, test, dan kuiz yang mencabar mental dan fizikal. Walaupun teruk, tapi kami berjaya harungi sampai final exam hoyeay!!!!!! Alhamdullilah.

maka, bermulalah sesi menyiapkan penulisan ilmiah yang dah bersawang lamanya ditinggalkan, dan cuba mengajar diri untuk lebih disiplin dan bekerja keras . jawabnya, puasa di shah alam lah kali ini. Azamnya nak siapkan secepat mungkin. Harap pembentangan nanti berjalan dengan lancarnya.

persiapan diri untuk bawa diri ke negara orang pun masih banyak lagi yang tak diuruskan, proses visa, passport yang buat lagi, tiket pun x beli lagi, sbb nk tunggu promotion, kalau xda, kenalah juga beli. Semoga urusan kami berjalan dengan lancar, dan berharap proposal kami itu dapat memberi sinar harapan , walaupun dari awal lagi telah diberitahu peluangnya tipis, selagi ada ruang, selagi itu kita mencuba. 

So, sahabat2 lg 221 5A, kita jumpa sem depan tapi bukan di kelas, jumpa di luar untuk bersuka ria hehehe.. Selamat menyambut Bulan Ramadhan & Selamat Hari Raya. 

No comments: