Saturday, December 17, 2011

untitled ~

~Untitled

salam sabtu, tajuk untitled sbb tak tahu nak letak nama entry ni apa, mungkin hari ni sedikit tenang sebab hampir semua kerja dah settle tinggal lagi dua sahaja :), hopefully dapat siapkan mengikut masa. lama dah tak jumpa dua orang insan ni, tapi smlm once dapat text dari maksu "nina dekat mana, mummy dgn kakak zana ondaway nak sana, ada kelas x? " on the spot sanggup ckp takda kelas, padahal ptg tu ada cls ganti dan class untuk presentation, jadinya malas nak pergi! and!!SAYA TAK PERNAH PONTENG KELAS DIA, TAPI MASA TU LAH DIA NAK DEDUCT MARKAH SIAPA YANG TAK DATANG!!!!!! speechless once i got a message from my classmate, lantak pe lah, janji dapat jumpa orang tercinta, kisah pula aku, dan terpaksa cancel nak jumpa kawan2 tercinta "hani, laily, zirah sorry hehehe.."

semalam saya ke sini :) mid valley

dan for the 2nd time saya tgk ombak rindu!! awwww..hot setap abang hariz <3 <3 rasa nak peluk skrin wayang tu ! awwww <3
plus rupanya mereka ke sini nak cari barang hantaran orang ni dah nak jadi isteri orang


tak pernah teman orang beli barang hantaran, seronok bila kena pilih2 ni hahah, dan seronok lah habis duit banyak2 err..saya mampu tengok dan tengok duit mengalir dengan laju semalam heee... saya tak mampu

masuk habib jewel rasa nak keluar balik~ menyempatkan diri cuba cincin sbb contoh cincin tu kecik jadinya saya jadi model yeay!!! 

faveret place ! antara barang hantaran

amoi ni promote lancome, termakan pujuk rayu dia ni dah mengalir berkeping-keping duit kertas warna ungu errrrr~~~ 

yeay! ini maksu saya :)

apa entah yang mereka borong, saya teman saje, dapat jln2, release tension yeay! 

lama dah tak dapat mkn feveret ini, muffin dia awesome!! rindu dah nak makan ni banyak kali, tapi tak dapat makan, :), air cuppucino lupa nak snap pula :)

dan saya dapat ini

thanks maksu :)

No comments: