Friday, November 4, 2011

~~ Satu rasa untuk semalam

Satu rasa untuk semalam ~ ~

Satu rasa untuk semalam.. semalam serabut dari pagi sehingga malam..
bermula dengan satu kejadian pada hari kelmarin, bawa ke pada pagi semalam..serabut kena fikir,
test yang saya harap senang , sebaliknya.. pengajaran untuk diri dan lain2 jangan percaya dgn soalan bocor, lecturer boleh tukar soalan bila2 masa.. padan muka :(
pencil case kesayangan tercabut zipnya, dah tak boleh guna.. kesayangan sangat :(.. gara2 serabut nk jawab test ganas sangat, gelabah tgk muka lecturer bila kena duduk depan sekali ,depan dia.. saya takut dengan dia sebab masa sem 1 x dapat A+ subject dia, sem ni saya tak tahu laaaaaa~~~~~~~
smlm class pack, malam ada koko..serabut nak kena ketuk2 alat2 gamelan..berdesing telinga.. sampai punya awal, jadi orang pertama sampai, tunggu 40 minit, jurulatih sampai " hari ni saya tak buat kelas, sign attendant, then balik"fine..saya gagahkan diri jalan jauh2, naik bukit, lepas class yg pack smlm, pegi awal, tgk2 takda..sedih...serabut semalam.. nak pergi tempat tenang.. kluar dri UITM ni.. penat sgt.. 
minggu lepas seronok bercuti seminggu xda class, minggu ni menangis kepenatan dgn test, assignment, kepadatan class... semalam tidur sangat awal daripada biasa, kepala rasa nak pecah , bilik rasa dah berpusing2, nak pecah rekod xda ponteng class, yeah hari ni saya ponteng class bila nak bgn rasa bilik pusing2 x mampu nak mandi, terlentang atas katil 

Hari smlm juga bulan ke 11 bersama BELIAU.. happy anniversary, next month a YEAR.. semalam saya buat dia serabut, semalam byk salah saya rasanya.. semalam banyak dia bersabar rasanya, sangat penyabar , dia ada waktu saya rasa kosong.. semalam manis sangat dia ni

terima kasih atas hadiah ini...

dia macam tahu2 bila saya serabut dan dia senyumkan saya kembali

penghuni beg ini.. terima kasih AWAK 

banyak teman saya dalam bilik ni lepas ni dah ada 4 :)

semalam waktu dia bersedih, saya takda, semalam waktu dia keseorangan saya takda, semalam saat dia perlukan seseorang saya takda, semalam saat dia terasa saya buat endah tak endah, semalam saat dia perlu gembira tukarnya kepada kesedihan.. Maaf... Maaf.. Maaf.. Maaf..buka hasil entry terbaru Beliau buat satu rasa yang sekarang adalah SAYANG.... terima kasih untuk semua yang ada sehingga hari ini.. :) 

LOTS OF LOVE ~~ ainina


1 comment:

KuNanGKuNanG said...

begitulah hidup dan cinta..kadangkala suka kadangkala duka..moga korang bahgia selalu...:)