Wednesday, November 16, 2011

Happy birthday ~ Maksu


Happy Birthday Maksu 


insan ini ~ Happy birthday Maksu

Selamat ulang tahun kelahiran..terlambat satu hari..
mummy aqil, suka marah saya macam mak sendiri
dah macam anak dia bila rasa duduk dengan dia
lepas spm patut dh reti masak, masak sambal pun terkial-kial, bila duduk dengan dia semua benda jadi reti
semua cara potong memotong perlu belajar, dari tak reti siang ikan, sekarang bak sini semua jenis ikan saya boleh siangkan kecuali paus!
bila belajar kereta dulu pun , ketaq2 lutut bila dia duduk sebelah, sebab mesti gelabah takut kena marah, sampai sekarang masih takut, selesa bawa kereta sorang2 heee~ ~
dah rasa macam anak dia bila dia panggil " kakak, mandikan aqil, kakak tengok aqil ni" 
dah rasa macam anak dia bila selalu call tanya khabar, 
memang patut rasa macam anak dia sebab pangkat pun dah anak sedara!
thanks untuk semua , thanks untuk buat saya rasa apa yang tak penah lagi, thanks jaga saya masa duduk dengan maksu dulu, thanks jenguk2 saya di uitm ni, thanks amek saya bekerja tiap2 kali cuti sem ( yg ni dah mcm contract mmg kena keja pun ), thanks ada masa hulur2 duit kertas dkt saya, thanks untuk apa yang pernah maksu buat untuk saya, paksu juga :)

SELAMAT HARI LAHIR 








2 comments:

hafizulhakim said...

happy besday maksu :)

Unknown said...

hafizulhakim : sama2 :) hee