Thursday, October 27, 2011

~~ Special for you

~Special for YOU..

Entry special untuk kamu.. ainina rasidan xla sesweet mana, gula pun kadang2 kena tambah selalu tawar, tapi hari ini cuba buat2 sweet sebab dia hari ni sanggup layan kerenah mengada2 saya yang gedik teringin nak makan SATE KAJANG dkt PKNS dari kelmarin lagi, gagahkan juga lepas kelas EN. ABANG ajak juga pegi makan ke sana, mula rasa malas tapi sebab nak sangat makan tambah dgn keadaan yg tgh PMS ni, ngidam menggedik pergi juga hati bunga2 sebab dia layan mengada2 saya, sampai sana , saya nampak sate..sate..makan sate.. :), sesi perli memerli pun ada la kan... kalau sehari tak sakat orang tak boleh ke.. :) :)

lepas makan dah kenyang, di seksyen 2, boleh pula EN. ABANG bawa pergi makan OYEN.. saya cakap je tadi, bukan betul2.. sangat memahami... sesi perli  memerli pun ada juga.. sangat!!!dalam hati weh, oyen , oyen, suka, suka, suka.. lepas ni kenyang seminggu sebab dah dapat makan apa yang saya teringin :)

terima kasih layan kerenah saya minggu ini.. terima kasih belanja makan saya.. lepas ini buat sesi rotation saya pula belanja makan :) , terima kasih jadi driver tadi :p, panjang betul "kereta saya ", terima kasih jadi orang gila tadi, terima kasih untuk semua :).. terima kasih EN. ABANG 


3 comments:

apa YANG ku rasa said...

nak nyibuk.,..HAHA

hafizulhakim said...

apa orang gila? haha. :) :)

*nape letak pic ni.haha

Unknown said...

qausar : haha.. sibuk sangat hahaha...

hafizulhakim : haah, orang gila.. heee.. sbb gmbr tu comel haha