Tuesday, October 18, 2011


" as'salam..selamat malam ..hari ini baru sedar diri banyak rupanya kerja yang perlu disiapkan dengan cepat, dlu tak sedar diri, due date lambat lgi nak submit hello! week 8 smua kena submit, plus next week dh start test itu, test ini, kuiz itu, kuiz ini, dah start rasa beban, start tidur lambat, itula pelajar merungut saje, sape suruh x buat smua awal2, yeah! ainina u deserve it.. cepat sedar , study awal2 dri skrg , byk kau nk kena hadap, tmbah dalam class duk tidur bila pensyarah bercakp didepan, duduk depan skali, but still pandai buat cover2 tidur yeahh..cemerlang kan :).. perlu berubah dgn segera, malam ni balun habiskan satu chapter pun jdlh untuk sub protokol.. bagi saya kekuatan mata supaya tak mengantuk..
harapan berita semalam mampu bawa saya lebih semangat nak belajar, perlu belajar balik buku2 spm math dan sejarah, perlu hafal balik semua benda tu.. wish me luck :0 itu sahaja harapan lepas punah jpa tolak saya, skrg sdg usaha pujuk orang ini amek saya pula.. :) :).. perlu jadi seorang yang rajin mcm sekolah dulu balik NERDY balik lah nmpknya. :)

Last but not least, to you :), saya ada bila anda perlu, don't worry :)
panggil dan panggil saya pasti ada, itu kelebihan saya ada sixth sense :) :), saya tahu bila pasang surut awak, just be relaks, masalah boleh selesai jika kita yang mampu mengubah :) :) LOT OF LOVE AININA :) 

No comments: