Saturday, August 13, 2011



" Ada masa kita terlupa apa yang ada dibelakang, kita sibuk mencari sesuatu yang berada didepan. orang kata, kadang-kadang tak semua benda didepan itu indah-indah belaka, dan orang kata sekali kita bergerak ke depan, apabila kita pusing ke belakang benda yang kita inginkan sudah tiada. Mencari sesuatu yang begitu sempurna sukar kita temui, carilah dan terimalah apa yang sudah ada di depan kita "

" setiap kata seseorang dilihat seakan-akan beliau bermain-main. jauh disudut hatinya, memberitahu kebenaran hatinya yang berkata-kata. Sekali ditolak kata-katanya, sukar untuk diungkapkan kembali"

" dilihat biasa, bila digegar hatinya, musnah badan "

" kopi itu pahit jika berdiri sendiri,tapi kopi lebih enak apabila digandingkan bersama gula dan susu. manusia tidak boleh bersendirian, pasti akan ada yang teman "

&

" BERILAH CINTA TANPA MENGHARAPKAN BALASAN DAN KITA AKAN MENEMUI CINTA YANG JAUH LEBIH INDAH "

when Allah knows you are ready for the responsibility of commitment, He'll reveal the right person under the right circumstances. wait patiently. grow and be ready, you'll see Allah will give you a love story far better than you could ever dream of.

salam ramadhan :) 

2 comments:

hafizulhakim said...

Allah will give you a love story far better than you could ever dream of.

:)

Unknown said...

hafizulhakim : :) Allah will give you a love story far better than you could ever dream of.