Saturday, July 9, 2011

Stuck~~~

Salam.. selamat malam.. hari ni rasa mcm lebih dari satu entry naik dah.. semakin suka pula berkata-kata. lepas makan nasi kerabu beli dkt pasar malam td, rasa berat saje mata..tadi sempat habiskan beberapa helai muka surat buku berkenaan.. azam..azam.. nak habiskan baca esok juga!!!!.. kali ni entry naik bukan pasal buku tapi pasal ini....... 

Gunung Ledang boleh tak!!

sekarang saya di tengah2, cari jalan nk persuade orang2 berkenaan melepaskan saya untuk seminggu, peluang hanya datang sekali, baru dapat peluang, kepala saya tengah mcm block sebentar nak bg tahu hasrat ni haaa... banyak pula pihak yang nak saya goda...rasanya kalau tidur skrg, dapat idea x !! 

rasanya kepala saya block juga sebab ini 


haaa.. i'm try to be a good mediator, but now i'm stuck in the middle of the field yang saya lukis sendiri.. WHO I CHOOSE.. siapa benar, siapa salah... masalah aku ni kalau dah banyak benda kena fikir inilah jadinya, diri sendiri yang bingung, blur, lama2 stress.. last2 semua benda dibuat tak jadi.. rasanya saya perlu bertapa di gunung2 itulah saya perlu pergi gunung ledang, cari ketenangan .. huu.. selamat malam :) as'salam

No comments: