Wednesday, April 13, 2011

Dila eryza zaihasra zulkifli~~~

HAPPY BIRTHDAY ALONG~~~
wooo..arini 13 April saya tak lupa tau..
nama diberi DILA ERYZA ZAIHASRA BINTI ZULKIFLI( baca dengan satu nafas)
sekarang dah xda angka 1 dekat depan tu, dah 20 dah sekarang..
jadi matang sikit ea..jgn nk gedik2 mcm budak2 lagi..
:).. kau lah sepupu yang paling aku sayang dunia akhirat..
masa kecik2 selalu gaduh2..gaduh sikit je , merajuk.. kalau ko tak merajuk, aku yg merajuk yg pasti aku lah selalu kena buli kan.. haha..sampai sekarang masih kena buli dgn ko lagi haha
kita sama2 exam upsr,pmr,spm.. mesti nk compete together haha..
then ko dpt foundation, nina pun dapat.. tp tak sehebat ko lah engineering hahaha..
skrg anda di UIA..saya di UITM.. sama2 kita daki menara gading :)
sama2 kita berjaya kelak awak..
sekarang dah ada kekasih hati ehem2.. haha.. dah semakin dewasa.. hopefully ini yg terakhir ea haha.. dah jgn lah selalu gedik2 nk merajuk2.. over sgt merajuk anda tu..kurangkan sikit haha..
IPIA.. singkatan untuk beliau


haha.. mail jaga along elok2..kalau aku tau dia cacat cela dgn ko, tau lah aku kerjakan ko ea.. BEWARE!!!..

hidup kita bersama sampai bila2.. <3 love u along..
HAPPY BIRTHDAY ALONG




2 comments:

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

hahaha
thanks sepupu ipar =P

to dila eryza zaihasra, i love u so muchhhhhh lah:)

ainina rasidan said...

haha.. welcome.. haha..ecehhh.. nk sweet2 pula dia hehe