Sunday, March 6, 2011

apa yang saya nak sekarang

Benda yang paling saya nak miliki dalam dunia ni!!!!

POKET DORAEMON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dalam poket ni mcm2 boleh keluar.. smua benda dlm dunia ni ada..
yang x sepatutnya keluar pun blh keluar.. tapi benda utama yang aku nak poket ni keluarkan ialah


PINTU MASA DEPAN!!!!!!!

kan best wujudnya benda mcm ni
senang hidup
boleh je pegi masa depan
boleh tau apa yang terjadi pada masa depan
nnti senanglah kita nak bersedia lebih awal
xdalah kita risau semua benda
tak pun kita pergi kedunia sebelum ni
boleh lah kita tukar sikap kita
tukar semua benda
boleh tengok orang sebelum ni
boleh patah balik dengan perbetulkan segala2nya
kalaulah wujud.. saya sanggup abiskan duit hanya nk beli benda ni
tapi tu smua angan2..
mana wujud smua ni
cerita doraemon ni dah influence saya
qada'dan qadar semuanya ditangan yang MAHA ESA
kita hanya merancang.. DIA yang menentukan

2 comments:

hqfizulhqkim said...

if n only if...saya nak dapat dulu!! :)

ainina rasidan said...

kamu kenalah berebut dgn saya dulu.. :)