Tuesday, October 5, 2010

Projek time cuti ni.....

cuti!!!!!!! paling aku x suka.. sebab bosan sangat2.. bosan tahap gaban.............................

apa yang aku nak buat masa cuti ni.. some of the list :
1.struggle for MUET( poyo je x buat pape tindakan pun.. huahua)

2. Kerja (itu pun klau ada org nak amek , rasanya as usual la keja dgn asu tercinta kat tanjong)

tapi kalau dah duk tanjong ni duk jaga aqil la ea hehe.. sonok..


Muhammad A'qil Arif.... :)).. sayang anda..nnti akak nina dgn along jaga a'qil dobot ea


3.Ini paling utama BELAJAR MEMASAK.. hahaha.. dari dulu nak belajar memasak.... tapi xda masak..almaklumlah busy hahah.. tapi sekarang...
ada byk masa terluang heheh..boleh la blajar hehe


4.kalau dah pandai masak boleh la makan selagi boleh.. hehe.. sampai meletup hehe


5. berfacebooking & online 24 hour haha.. ini memang akan jadi kemestian haha



inilah benda yang paling selalu aku buat...

6.menjadi suri rumahtangga sepenuh masa... tetttttt...duk umah jadi maid yang x bergaji ler.. hehe..sorang2 bosan kat rumah, adik ge sekolah, ibu dgn ayah keja.. huhu..

gambar ni dia tgh jaga baby aku xdalah sampai jaga anak.. hehe..

7.preparation for interview.. waaaa..x tau nak buat apa.. interview for
LG221 - IJAZAH SARJANA MUDA PENGAJIAN BAHASA GUNAAN (KEPUJIAN) (BAHASA MELAYU KOMUNIKASI PROFESIONAL)..
aku nak prepare apa pun aku x tau huhuhu...

Wish me luck.. huhuhu..... :)

Inilah list2 yang aku nak buat time cuti yang PANJANG ni haaaa... :).. harap2 list num 3 tu akan terlaksana dengan jayanya ecehhh.. hahaha


No comments: