Monday, June 10, 2013

Our Last Final Assignment

pahit getir hidup dan pengorbanan, terpaksa dihadapi demi kejayaan... Itu lah kami. Semester ini is our last semester untuk buat segala assignment, dan yang paling seronok semester ni adalah semester akhir kami menduduki FINAL EXAM!!! horay!!!! seronok tak terkata.

Semester ni antara semester yang paling mencabar mental dan fizikal, mana taknya kami lah students AKEDEMI PENGAJIAN BAHASA, BUSINESS, ART & DESIGN dan LANSKAP. Selalunya pelakon dekat tv tu berlakon dapat jadi doktor, lawyer, etc, but us we manage to be mcm budak2 dari fakulti lain. Nice kan. One of the example yang mampu beri kami pengalaman dan kenangan yang tak dapat dilupakan apabila kena buat MODEL RESTAURANT. tak ke pelik gitu. takpe, kami sahut cabaran lecturer yang comel itu. 

Padanlah muka, tangan saya ni tak dibedung, masa sekolah rendah & menengah pun kelas seni selalu kena marah bila warna comot2, mesti bangga cikgu2 yang mengajar subjek seni bila tahu anak murid dia ni yang keras macam kayu mampu buat benda macam tu. 

comel tak.. jangan kata ini kapal alien mendarat ke apa..heee.. 

balik rumah selongkar kain perca yang ada, sampai ibu tanya, apa benda ni cari kain heee.. ini lah hasil meja cafe kami

lampu kedai ala2 I-CITY, itu la unik haha

DOLICIOUS CAFE

Garden Area 


terima kasih madam, kalau tak kami tak merasalah nak jadi budak landskap dan AD 
terima kasih arell, mira, dan sarah. ini lah group mate yang setia hingga hujung nyawa, susah senang kami bersama, sampai demam2 mira ea heee.get well soon dear. 

Ini kenangan kami bersama, akan merindui saat bersama kelak bila masing2 dah membawa diri. Good luck for your final exam :) semoga kita memperoleh kejayaan bersama :)


1 comment:

Bunda_nora said...

assalam,

salam ukhuwah dari bunda..