Friday, February 15, 2013

~ Every painful story has a successful end~

~ Every painful story has a successful end~

“Every successful person has a painful story. Every painful story has a successful end.”

Syukur Alhamdullilah , hari ni result exam untuk student Uitm dah keluar. Penuh TL dkt tweeter, status dkt FB pasal result exam. Tahniah kepada yang berjaya , yg dapat dekan, dapat 4 flat tahniah :) syukur, Alhamdullilah , Allah beri kita untuk merasa nikmat itu :), dan yang tak dapat dekan, takpa :) kejayaan itu ada dekat mana2, bukan meletakkan dekan itu adalah kejayaan yang paling membanggakan :). 

Terima kasih ALLAH, beri hambaMu ini merasa sekali lagi nikmat itu, harap tiada rasa riak dan takbur dalam diri. Terima kasih ibu, ayah yang banyak bekorban untuk anakmu ini. Hanya hadiah yang ini mampu anak mu berikan untuk melihat senyuman diwajah mu , ibu ayah. Terima kasih ayah ibu, sekali lagi, hadiah ini untuk ayah dan ibu. 

Terima kasih adik, walaupun selalu je bercakar hee..terima kasih doakan satu2nya kakak anda ini. terima kasih :). and this for you " Cintai ALLAH DAN RASULLULLAH lebih daripada cinta kepada manusia, itu lebih indah, daripada mencintai manusia yang belum tentu menjadi hak milik kita. dan jangan letakkan harapan yang tinggi menggunung kepada seseorang kerana hanya IBU, AYAH , DAN KAKAK sahaja yang tidak penah menghampakan harapan kamu. 

Terima kasih kepada pensyarah2 yang ajar saya dan sahabat2 . walaupun bagi test susah2, assignment yang berlambak2, akhirnya kami berjaya tempuhi. terima kasih. Kami dah tahun akhir, terima kasih mengajar kami sehingga saat ini. terima kasih pendidik yang kami sayangi, tanpa kamu semua, kami ini bukan siapa2 .

Terima kasih sahabat2 yang sentiasa ada masa susah, senang, sama2 kita jatuh, dan sama2 kita bangkit mengejar cita2. sama2 kita masuk degree, dan sma2 kita keluar dari uitm dengan segulung Ijazah. terima kasih. Lg221 4A anda semua sangat awesome. Sarah, Arell, Mira teammate yang sangat best. Sarah, bb, biha, baizura, ekin,syaza terima kasih selalu bagi semangat sayang anda <3. Kina dan Nad anda sahabat dunia akhirat saya, terima kasih <3. 

Last but not least, :) terima kasih cintahati, Hafizul Hakim. Kadang2 semangat yang awak berikan kepada saya melebihi semangat yang sepatutnya awak cakap untuk diri awak. terima kasih untuk kata2 positif yang selalu awak cakap :). dan sekarang ini untuk awak :)
" gagal itu lumrah kehidupan manusia :) dalam kehidupan ni mana ada orang yang tak pernah gagal :), gagal itu mengajar kita untuk berusaha dengan lebih lagi :). "every successful person has a painful story. every painful story has a successful end " Kejayaan ada di mana2 :) sama2 kita masuk asasi, sama2 kita masuk degree dan sama2 kita akan grad :) LOT OF LOVE, AININA 

4 comments:

apa YANG ku rasa said...

tahniah nina, you make me proud :)

Unknown said...

terima kasih qosar :) <3 , sebak lak awak ckp macm tu heee <3

hafizulhakim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

hafizulhakim : terima kasih awak <3