Wednesday, December 7, 2011

~ i need more chocolate~

~ i need more chocolate~


last week, this week, next week.. minggu yang sangat hectic.. and i need more , and more chocolate!
why? dengan coklatlah aku blh top up energy, bukan tidur je yg blh bg kita energy, coklat pun boleh, itu kalau aku lah.. dengan coklat lah can make me feel more better dengan benda - benda yang serabutkan otak.
and now i can feel problem is my bestfriend mampu? dengan masalah, ajar aku jadi lebih kuat, dengan masalah ajar aku handle benda dengan lebih matang, dengan masalah ajar aku jadi lebih peka dengan sekeliling.lantaklah apa orang nak cakap, sikit-sikit nak cakap pasal masalah dkt blog, suka hati lah , blog aku, kisah apa pula kan... kadang-kadang kita perlukan kawan untuk cerita semua benda, share benda yang kita rasa susah nak handle sendiri, and sometimes kawan pun sibuk juga, macam lah xda keja lain nak dengar kau bercerita je kan, so ini salah satu alternative baru bagi aku untuk lepaskan semua beban dalam diri dengan menulis, dan saya suka.

berbalik kepada coklat, yea saya suka coklat, sangat suka, mcm ada sesetengah orang suka ice cream, saya x suka ice cream, sebab kelemahan dalam diri, kalau makan ice cream mesti comot, so saya tak suka makan ice cream. coklat buat saya jadi hyper active even tengah sedih, jadinya dalam bilik ni haaa.. mesti ada roti coklat, semenjak dua menjak ni makin kerap makan roti coklat, dulu makan kitket je, skrg ubah, murah sikit heeee..kenyang pun kenyang,


kelebihan aku pun buat kek , terutama kek coklat jadinya senang jelah, agak2 tension kek coklat siap!!


dan korang tak rasa ke sedap heeee

aku xdalah makan tiap2 hari, agak2lah.. kang lain pula jadinya, maybe dalam masa two-three weeks ni agak serabut dan perlu banyak tenaga, sebab tu lah aku byk mkn coklat.. jadinya....
"AYAH DUIT AYONG MCM DAH NAK KERING SEBAB BELI COKLAT, JADINYA HEHEHEHE.. hehehehehehehheheheheh..heheheh..coklat mahal hehe "hint" 

SELAMAT MENEMPUH MINGGU YANG SERABUT

"dalam keserabutan dengan masalah belajar, banyak lagi benda lain yang menyerabutkan fikiran, dan perlu banyak kesabaran, dan saya bukanlah jenis orang yang boleh handle banyak benda dalam satu masa, tapi saya cuba untuk jadi seperti itu, kadang-kadang kita terlepas pandang dengan apa yang kita cakapkan sehingga mengguris hati sesetengah pihak, maafkan saya, saya manusia biasa yang terlepas pandang dengan semua itu, tegurlah sikap saya agar dikemudian hari saya tidak mengulangi benda yang sama, saya cuba menjadi yang terbaik, dan saya tidak mampu untuk itu, sebabnya saya hanya manusia yang biasa lagi lemah, cuba menggembirakan orang sekeliling walaupun saya tak mampu untuk buat semua itu, cuba membahagikan apa yang sepatutnya tapi masa ada 24 jam sahaja, kalau boleh berhentikan masa, sudah lama saya berhentikan" 

and you " I MISS YOU"

2 comments:

KuNanGKuNanG said...

nak juga...:)

Unknown said...

kunangkunang : heeee..jom pe beli