Sunday, September 25, 2011

~ Happy birthday untuk " SI KECIL "

Happy Birthday untuk " SI KECIL "

si kecil 

Dia yang paling " MUDA " diantara kami berenam dlu, jadinya title si kecil masih melekat sampai sekarang walaupun die yang paling tinggi diantara kami berenam :)

HAPPY BIRTHDAY KINA :), sorry last minute wish dah nk msuk 26 september 2011 :), hari ni orang tu happy semacam taman bunga dah ada dalam diri yeay!!!! :) untunglah dapat pusing2 satu kl dengan yang berkenaan, :) kiteorang nak bawa x sempat, pandai kan kau kluar senyap2 ..siap kau nnti heee~~~ dapat makan restaurant 5 star lah tu :). nothing much i want to say just a simple wish, saya xda hadiah nak bagi, maaf tahun ni tak macam tahun sebelum2 ni, maybe tahun2 akan datang inshaAllah :)

umur dah 20 fikiran pun mesti mcm orang 20, nina x dapat lah nk jenguk selalu mcm dlu2, skrg anda dah duduk luar, makin susah nak jumpa, pandai bawa diri, jangan menggila sangat hidup tu, berdikari itu perlu, jangan selalu ditindas, kita hidup kadang2 tak perlu kawan yang banyak pun xpe, tapi kawan yang sejati perlu ada dalam hidup kita, hidup jangan selalu melihat sesuatu yang sangat sempurna, biarkan kekurangan itu, kita isikan sedikit demi sedikit kekurangan yang ada, lama2 ianya menjadi sempurna dengan sendiri, kita yang membentuk kehidupan kita sendiri dan kita yang melukis setiap corak dalam hidup kita. Bila ada di depan mata, kita biarkan, bila tiada kita mencari, jangan jadi seperti seorang kanak2 yang asyik mencari bunga paling cantik di padang dan hanya pandang ke depan tanpa menoleh ke belakang, akhirnya bila sampai di penghujung tiada lagi bunga yang indah, yang tinggal hanya lalang-lalang yang hampir kuning. 
hargai apa yang dia telah lakukan, bukan meminta sesuatu yang lebih, tak semua orang dapat mengecapi apa yang anda kecapi ini, tak semua orang dapat merasai apa yang anda rasai, anda sangat beruntung, hargailah dia.. banyak benda yang nak dicakapkan, ini hanya separuh daripada itu :), one more thing TOLONG JADI SEORANG YANG BERPERASAAN SELEPAS INI yeah!!!!

HAPPY BIRTHDAY BUDAK KECIK 





gambar yang sangat fake haha

zaman "dulu2"


eida.....



gambar pun dah menunjukkan dah lama kita tak amek gambar yang the latest bersama2, zaman di merbok dulu semua hantu gambar, setiap sudut uitm tu nak amek, bila dah sampai sini mood tu smua dah hilang..
sorry lambat update :) hajat anda termakbul sudah :)





2 comments:

Anonymous said...

rndu gle kat KORANG!!!;)

Unknown said...

anonymous : wehhh..ida ke ni??